.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزشگاه آزادی دوباره وطنی می‌شود
رئیس هیات فوتبال مازندران از برنامه‌ریزی برای حضور ۴۰ هزار نفری هواداران نساجی در دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، رحیم درزی خلردی گفت: تمامی هیات‌های فوتبال در شهر‌های مازندران در حال تلاش و تکاپو برای اعزام هواداران برای دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور هستند و در روز چهارشنبه شاهد بیش از ۴۰ هزار هوادار نساجی در ورزشگاه آزادی هستیم.

او در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر اعلام ظرفیت ورزشگاه آزادی در روز فینال جام حذفی، گفت: بعد از سال‌ها دو تیم شهرستانی به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یافته‌اند که این موضوع از جذابیت خاصی برخوردار است و باید به بهترین نحو از این رویداد بزرگ برای ایجاد شور و نشاط در میان هواداران فوتبال استفاده کرد.

درزی خلردی می‌گوید: به همین دلیل شایسته است مسئولان امر با توجه به پتانسیل هواداری موجود چه در مازندران و چه در استان مرکزی، بیشترین ظرفیت را به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اختصاص دهند.

او می‌گوید: بسیاری از فوتبالدوستان از تهران و شهر‌های دیگر نیز مشتاق حضور در این بازی هستند که باید تمهیداتی اندیشیده شود که در بهترین حالت ممکن بازی فینال برگزار شده و مردم از تماشای یک رقابت جذاب و مهیج، لذت ببرند.

رئیس هیات فوتبال مازندران درخصوص انسداد محور هراز در این هفته جاری، گفت: طی صحبت با فرماندار قائمشهر و پیگیری وی از طریق استانداری و مسئولان ذی‌ربط، مقرر شد به‌دلیل سهولت مسیر هواداران، جاده هراز رفع انسداد شود.

به گفته درزی‌خلردی از تمام ظرفیت‌های موجود در مازندران برای موفقیت تیم نساجی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تا روز چهارشنبه در یک دیدار جذاب، با حضور اکثریت هواداران، نساجی مازندران جام را با خود به خانه بیاورد.

دیدار فینال مسابقات فوتبال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.